Het is niet geel en het zijn er geen twee. Er staat een wat treurig kengetal op en een platte tekst. Maar verder: ‘t is wel een bal.
Een beetje ongelukkig als op honderd meter van de twee van Eliasson die ene van Coenen komt.
(Vimeo na de klik)
Het is niet geel en het zijn er geen twee. Er staat een wat treurig kengetal op en een platte tekst. Maar verder: ‘t is wel een bal.
Een beetje ongelukkig als op honderd meter van de twee van Eliasson die ene van Coenen komt.
(Vimeo na de klik)
© trendbeheer.com
Die 50.000 voor dit ding maakt die 1,6 miljoen voor die andere twee een koopje.
Erm ja of je koopt er 32 draadstalen wereldbollen voor. Voorzie je de hele kooplijnbaangootsingel van kunst in de openbare ruimte. Maak er iets interactiefs van, buurtparticipatie, nee, laat de winkeliers participeren met teksten als Saturn is yours of HM is yours of Primark is yours too. Ik voorzie een verdienmodel.
Ik snap iets niet. Waarom moet er een kopie uit Scarface als kunst in de OR gepresenteerd worden, met een tekst die al eens vaker en eerder met lichtjes gekopieerd was, bijvoorbeeld op het dak van Louisiana twee jaar geleden? Mis ik nu iets?
En die twee andere ballen lijken me inderdaad sowieso overbodig.
Souveniers voor de Blokker in de Koopgoot zijn al klaar.
http://www.space-figuren.de/images/product_images/popup_images/2516_1.jpg
Had ik geweten welk het huidige Rotterdamse sentiment is, had ik mijn schets voor het stationsplein ook ingediend.
http://s13.postimg.org/dkz2hrxxz/Pieppiep_hallo.jpg
Denk metershoog in brons. Ik twijfel nog over de toevoeging van een kengetal.
ha ik dacht zelf meer aan een reusachtige zwarte bal met gele pionnen getiteld woeste vaart of 010 strikes back.
Het stationsplein is tenminste nu nog leeg. Die bal van Coenen verpest dat mooie, al helemaal affe elektriciteitshuisje.
Die bollen hebben een hoog jaren 50 gehalte. Dat hebben ze bij tijd voor Max ook gedacht