Navid Nuur, Katja Mater, Anouk Kruithof, Marielle Buitendijk, Peggy Franck, Marijn van Kreij, Koen Taselaar. Samengesteld door Jeroen Bosch
garagerotterdam.nl/en/catalogues/23
(Foto’s Sander van Wettum, Jeroen Bosch)
Koen Taselaar, Katja Mater
Navid Nuur, Katja Mater, Marielle Buitendijk, Peggy Franck
Katja Mater, Marielle Buitendijk
Katja Mater, Marijn van Kreij, Koen Taselaar
Navid Nuur
Off the wall, Anouk Kruithof
Sweaty Sculptures, Anouk Kruithof
Koen Taselaar – Untitled – sandblasted steel 270 x 180 x 70 cm – 2011
Marijn van Kreij, Untitled (Picasso, Nude in front of a Garden, 1956) 2013
Marijn van Kreij, Untitled (Malevich, Zwart vierkant, 1915)
Katja Mater, Parallel Planes, 2015
Koen Taselaar, divers.
Peggy Franck, Skipped beats III (P, G, Y, B) 2015
Peggy Franck, Repeating the event II, 2008
Marielle Buitendijk, Zonder titel, 2015
Marielle Buitendijk, Zonder titel, 2015, Zonder titel, (vallende lijnen) 2013
Katja Mater, Blue + Yellow, 2008, YBR 2008
Navid Nuur, Let Us Meet Inside You, 2005-2015
Marielle Buitendijk, zonder titel, 2008
Navid Nuur, untitled, whatever, 2015
van de kunst hoef je deze eeuw niet veel meer te verwachten #terugwijkendeplinten
GS ga godverdomme iets doen met je leven. Dit wordt echt onbeschoft. Als je iets te melden hebt – graag. Maar voordat je er weer zo’n lethargische oneliner uitgooit: Je hebt het tegen hardwerkende mensen. Die verdienen geen depressieve en ongefundeerde kritiek. Hoe kóm je erbij dat dit forum daar continu jouw podium voor is. Walgelijk.
ik probeer het juist altijd een beetje luchtig te houden
PS
de oplettende lezer zal overigens het gewraakte commentaar niet begrijpen als kritiek op hardwerkende collega’s of hun wat al te formele dan wel bedachte maar met toewijding en oog voor detail gemaakte werk doch eerder als cultuurfilosofische verzuchting (geopolitieke spanningen als tijdens Cabaret Voltaire en dan zoiets?) en vooral verbazing over een al te braaf tentoonstellingsconcept (aka museumpje spelen) waarbij onbedoeld de zeggingskracht van het getoonde gesmoord lijkt te worden door de brutalistische architectuur van de expositieruimte in het algemeen en de alles dominerende vloer van lelijk legparket in het bijzonder (waar is in enen toch de Zoro gebleven?)
GS
Aan het gebruik van verkleinwoorden herkent men de meester; heb je er echt de hele nacht over nagedacht, of toch gewoon gezond vroeg op?
Als ik je uitnodig kom je niet “dan val ik door de mand” Dat is jammer, graag had ik het je in het echt laten zien.
Je bent van harte welkom bij Zoro Feigl tentoonstelling bij de Verbeke Foundation april 2016. Groot is goed en veel is lekker. Verbeke heeft geen parket.
ja dank (nu mijn vroege werk is herontdekt slaap ik van opwinding een stuk minder)
goed te horen dat Zoro nu al te groot is voor Nederland
ik blijf jullie volgen!
Nu met foto’s Sander van Wettum